utworzone przez Grzegorz | lut 22, 2016 | efektywność osobista, efektywność pracy, minimalizm, organizacja czasu, samodyscyplina, wyznaczanie celów, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zadaniami
Postanowiłem. Postanowiłem zmienić punkt skupienia w moim życiu. Od zawsze marzyłem, by prowadzić firmę z prawdziwego zdarzenia. By mieć pracowników, by mieć produkt. By ta firma miała milionowe przychody, by miała kilkunastu, kilkudziesięciu pracowników. Od zawsze...
utworzone przez Grzegorz | lut 14, 2016 | efektywność osobista, efektywność pracy, gtd getting things done, minimalizm, organizacja czasu, wyznaczanie celów, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zadaniami
Jestem bardzo płodny w wymyślaniu i gromadzeniu zadań. Do tego stopnia, że staje się to moim wyzwaniem. Moje listy rosną do takich rozmiarów, że zamiast wspomagać, przytłaczają. 100, 200, 300, 400 zadań do zrobienia. Brzmi znajomo? Bo dla mnie to masakra. ...
utworzone przez Grzegorz | lut 7, 2016 | efektywność osobista, nawyki, samodyscyplina, zarządzanie sobą w czasie
Wczoraj nie mogłem zasnąć. To zdarza mi się od czasu do czasu. A wczoraj to było tak. Najpierw usypiałem moją córkę, co zaczynam już o 20.30, a potem po godzinie, gdy już kilka razy przysnę, a ona w końcu uśnie, to ja nie mogę spać. Szwędam się. Jednym z moich...
utworzone przez Grzegorz | sty 31, 2016 | efektywność osobista, efektywność pracy, nawyki, samodyscyplina, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zadaniami
Taka sytuacja. Byłem umówiony na spotkanie z Panią z działu HR w jednej z dużych korporacji w Warszawie. Byłem na miejscu 5 minut później niż się umówiliśmy. Po krótkim przedstawieniu się, zauważyła ona, że się spóźniłem i że to chyba nie przystoi projektantowi czasu....
utworzone przez Grzegorz | sty 25, 2016 | efektywność osobista, efektywność pracy, organizacja czasu, wyznaczanie celów, zarządzanie zadaniami
Z wyznaczaniem a potem osiąganiem celów w biznesie i pracy jest trochę jak z podróżowaniem. Ja zauważam mocne podobieństwa, a nawet taki sam schemat. Uwielbiam podróżować. Szczególnie do dalekich krajów. Z plecakiem, a jakże. Planuję dzień wylotu i dzień...
utworzone przez Grzegorz | gru 19, 2015 | efektywność osobista, efektywność pracy, narzędzia zarządzania czasem, nawyki, organizacja czasu, równowaga w życiu, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zadaniami
Od dziś, od teraz, od przeczytania tego artykułu, zaczynamy nagradzać się za każde dobrze wykonane zadanie, również za pokonanie kolejnych etapów – bez względu na ich wielkość i trudność. Dlaczego jest to takie ważne dla naszego sukcesu zawodowego, opisałem w...