David Allen, twórca GTD, Getting Things Done

David Allen, twórca GTD, Getting Things Done

David Allen (ur. 28 grudnia 1945), to amerykański specjalista do spraw produktywności i twórca Getting Things Done – metody zarządzania czasem, która podbiła świat.

Dorastał w stanie Luizjana. Ukończył New College w stanie Floryda. W ciągu swojej kariery podejmował się wielu zajęć. Pracował między innymi jako iluzjonista, kelner, trener karate, architekt krajobrazu, agent turystyczny, menedżer stacji benzynowej, sprzedawca, kucharz, osobisty trener – coach do spraw zarządzania sobą w czasie i skutecznego działania. Prowadził szkolenia z zarządzania czasem. On sam twierdzi, że przed trzydziestym piątym rokiem życia imał się trzydziestu pięciu zawodów. Na kwestię produktywności w biznesie zwrócił uwagę w latach osiemdziesiątych, kiedy otrzymał zlecenie przygotowania programu i szkolenia z zarządzania czasem dla kadry kierowniczej i menedżerskiej dużej korporacji.

Jest założycielem David Allen Company, specjalizującej się w zarządzaniu czasem, efektywności i szkoleniu managerów i kierowników. Autorska metoda Getting Things Done jest składową jego programów szkoleniowych z zarządzania czasem.

Bestsellerem stała się jego książka „Getting Things Done” – opis autorskiego programu zarządzania czasem.

 

 

Przeœlij komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>