Witam Cię na moim blogu i bardzo Ci dziękuję za decyzję, że poświęcasz swój czas i czytasz zamieszczone tu artykuły. Postaram się spełnić Twoje oczekiwania. Gdyby jednak okazało się inaczej, to koniecznie mi o tym napisz w komentarzu lub przez stronę “Kontakt”.
Na tej stronie zebrałem wszystkie podstawowe informacje, które pozwolą Ci szybko odnaleźć się na blogu “Projektant Czasu”.
O ile właśnie stamtąd nie przychodzisz, zacznij od strony „O mnie”. Tam tłumaczę, jaki jest cel istnienia mojego bloga i dlaczego warto go czytać. Oprócz tego, zawarłem tam historię, która pozwoli Ci lepiej mnie poznać i zobaczyć kim jestem.
Jeśli chcesz zapanować nad swoją pracą i życiem, ale nie wiesz od czego zacząć, to zaufaj mi – jesteś w dobrym miejscu.
Dlaczego warto czytać ten blog?
Zanim przejdziesz dalej, pozwól, że w kilku słowach powiem Ci dlaczego uważam, że warto systematycznie czytać blog Projektantczasu.pl:
- Chcę uczyć Cię jak zarządzać sobą w czasie, tym zawodowym i prywatnym. Dzięki temu możesz mieć ułożone, spokojne i spełnione życie. Twoja praca może stać się bardziej produktywna i skutecza, a przy tym trwać krócej i być naturalną czynnością, którą będziesz po prostu lubić.
- Wszystkie historie opowiedziane na blogu są prawdziwe, możesz uczyć się na przykładach z życia i pracy moich klientów.
- Tłumaczę, jak zmieniając nieznacznie swoje nawyki, możesz znaleźć czas dla siebie i swoich bliskich, a jednocześnie realizować najważniejsze, najzyskowniejsze projekty zawodowe.
- Chcę uczyć Cię jak zarządzać czasem, bo dzięki temu możliwe jest efektywniejsze działanie i realizowanie własnych celów i marzeń. Uwierz, to się da osiągnąć spokojnie i bez niepotrzebnego stresu. Jestem tego najlepszym przykładem. Właśnie w ten sposób doszedłem do świetnie prosperującej firmy i szczęśliwej rodziny.
- Oprócz historii, case study i teoretycznej wiedzy, daję Ci propozycje odpowiednich narzędzi, technik i metod. Najnowszych i najlepszych – korzystają z nich menedżerowie i liderzy na całym świecie.
- Jeśli będziesz miał pytania, to jestem do Twojej dyspozycji
Jak zacząć czytać?
Najlepiej od najbardziej interesującej Cię kategorii. Gdy chcesz np. zmienić swoje nawyki, to w kategorii „nawyki” znajdziesz wszystkie artykuły z tym związane. Jeśli szukasz balansu pomiędzy pracą a Twoim życiem prywatnym, skieruj się do kategorii „równowaga w życiu”. „Zarządzanie zadaniami” zaprowadzi Cię do wpisów m.in. na temat list zadań. A gdy wolisz czegoś posłuchać, to filmy czekają na Ciebie w „wideo”. Działa to prosto i na pewno się w tym odnajdziesz.
Jest też jedna specjalna kategoria „Pigułki wiedzy”. To swoista encyklopedia zarządzania sobą w czasie. Syndrom studenta, efekt piły, metoda Alpen, metoda ABC, metoda Smart, prawo Parkinsona i wiele innych haseł. Niektóre z nich na pewno brzmią dla Ciebie znajomo – tutaj znajdziesz je opisane dużo ciekawiej niż w podręczniku i, co ważne, z praktycznym podejściem.
A jeśli dalej wahasz się od czego zacząć, to proponuję, rozpocznij lekturę od artykułów, które poniżej dla Ciebie wybrałem. Po ich publikacji dostałem sporo maili, w mojej opinii jest to miernik tego, że były niezłe. Oto one:
Opcja „na skróty”
Jeśli nie masz czasu na czytanie wszystkich informacji i artykułów oraz chcesz uzyskać natychmiastowe i profesjonalne rozwiązanie swoich problemów z efektywnością, możesz od razu przejść do rzeczy. Mam dla Ciebie opcję „na skróty”. Nie będę tutaj dokładnie opisywał o co chodzi, wystarczy, że klikniesz w zakładkę „Coaching”.
Ten blog tworzę dla Ciebie i zależy mi na tym, abyś na bieżąco otrzymywał powiadomienia o wszystkich nowych artykułach. Głęboko wierzę, że mogę poprawiać jakość Twojej pracy i życia, o ile tylko zdecydujesz się systematycznie zarządzać swoim czasem. I dlatego zdecydowanie zachęcam Cię do zapisania się na mój newsletter. Gwarantuję, że nie będę rozsyłać żadnych reklam – tylko treści z tego bloga lub ich szersze omówienie.
Jest jeszcze jedna zaleta zapisu na newsletter. Zaraz po tym jak to zrobisz, otrzymasz dostęp do darmowego ebooka:„Ujarzmij prokrastynację, czyli dla wszystkich, którym zdarza się odwlekać i chcą w końcu wygrać z samym sobą i osiągnąć sukces”. Warto
Zarejestruj się aby otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach o zarządzaniu czasem. Nie ujawnię nikomu Twojego adresu! Wpisz swoje dane w formularzu
u góry strony.
Będę Ci również bardzo wdzięczny, jeśli zdecydujesz się polubić mój blog na Facebooku – ikonkę “Lubię to” znajdziesz w prawej kolumnie bloga – lub poniżej:
Jeśli chcesz się skontaktować ze mną osobiście, to możesz wykorzystać do tego stronę “Kontakt”. Czytam wszystkie wiadomości! Odpowiadam na każdy e-mail!
Zachęcam Cię do pokazania mojego bloga tym spośród Twoich znajomych, którzy wiedzą co znaczy natłok obowiązków, praca po godzinach i brak czasu dla siebie. W ten sposób możesz im pomóc. Będę Ci za to bardzo wdzięczny. Zależy mi na tym, by dobre rady odnośnie zarządzania sobą w czasie, docierały do jak największej liczby zainteresowanych.
Dziękuję Ci za uwagę i zapraszam gorąco do lektury bloga Życzę Ci powodzenia na drodze do tego, by pracować krócej, skuteczniej i przyjemniej
Miłego dnia!
Grzegorz Frątczak