Od czego zacząć czytanie bloga „Projektant Czasu”?

Witam Cię na moim blogu i bardzo Ci dziękuję za decyzję, że poświęcasz swój czas i czytasz zamieszczone tu artykuły. Postaram się spełnić Twoje oczekiwania. Gdyby jednak okazało się inaczej, to koniecznie mi o tym napisz w komentarzu lub przez stronę “Kontakt”.

Na tej stronie zebrałem wszystkie podstawowe informacje, które pozwolą Ci szybko odnaleźć się na blogu “Projektant Czasu”.

O ile właśnie stamtąd nie przychodzisz, zacznij od strony „O mnie”. Tam tłumaczę, jaki jest cel istnienia mojego bloga i dlaczego warto go czytać. Oprócz tego, zawarłem tam historię, która pozwoli Ci lepiej mnie poznać i zobaczyć kim jestem.

Jeśli chcesz zapanować nad swoją pracą i życiem, ale nie wiesz od czego zacząć, to zaufaj mi –  jesteś w dobrym miejscu.

 

Dlaczego warto czytać ten blog?

Zanim przejdziesz dalej, pozwól, że w kilku słowach powiem Ci dlaczego uważam, że warto systematycznie czytać blog Projektantczasu.pl:

  • Chcę uczyć Cię jak zarządzać sobą w czasie, tym zawodowym i prywatnym. Dzięki temu możesz mieć ułożone, spokojne i spełnione życie. Twoja praca może stać się bardziej produktywna i skutecza, a przy tym trwać krócej i być naturalną czynnością, którą będziesz po prostu lubić.
  • Wszystkie historie opowiedziane na blogu są prawdziwe, możesz uczyć się na przykładach z życia i pracy moich klientów.
  • Tłumaczę, jak zmieniając nieznacznie swoje nawyki, możesz znaleźć czas dla siebie i swoich bliskich, a jednocześnie realizować najważniejsze, najzyskowniejsze projekty zawodowe.
  • Chcę uczyć Cię jak zarządzać czasem, bo dzięki temu możliwe jest efektywniejsze działanie i realizowanie własnych celów i marzeń. Uwierz, to się da osiągnąć spokojnie i bez niepotrzebnego stresu. Jestem tego najlepszym przykładem. Właśnie w ten sposób doszedłem do świetnie prosperującej firmy i szczęśliwej rodziny.
  • Oprócz historii, case study i teoretycznej wiedzy, daję Ci propozycje odpowiednich narzędzi, technik i metod. Najnowszych i najlepszych – korzystają z nich menedżerowie i liderzy na całym świecie.
  • Jeśli będziesz miał pytania, to jestem do Twojej dyspozycji :-)

 

Jak zacząć czytać?

Najlepiej od najbardziej interesującej Cię kategorii. Gdy chcesz np. zmienić swoje nawyki, to w kategorii „nawyki” znajdziesz wszystkie artykuły z tym związane. Jeśli szukasz balansu pomiędzy pracą a Twoim życiem prywatnym, skieruj się do kategorii „równowaga w życiu”. „Zarządzanie zadaniami” zaprowadzi Cię do wpisów m.in. na temat list zadań.  A gdy wolisz czegoś posłuchać, to filmy czekają na Ciebie w „wideo”. Działa to  prosto i na pewno się w tym odnajdziesz.

Jest też jedna specjalna kategoria „Pigułki wiedzy”. To swoista encyklopedia zarządzania sobą w czasie. Syndrom studenta, efekt piły, metoda Alpen, metoda ABC, metoda Smart, prawo Parkinsona i wiele innych haseł. Niektóre z nich na pewno brzmią dla Ciebie znajomo – tutaj znajdziesz je opisane dużo ciekawiej niż w podręczniku i, co ważne, z praktycznym podejściem.

A jeśli dalej wahasz się od czego zacząć, to proponuję, rozpocznij lekturę od artykułów, które poniżej dla Ciebie wybrałem. Po ich publikacji dostałem sporo maili, w mojej opinii jest to miernik tego, że  były niezłe. Oto one:

 

Fundamenty efektywności osobistej Emila – opis przypadku Praktyczne wykorzystanie Prawa Parkinsona, Pareto 80/20 i Eisenhowera, czyli jak to połączyć i stworzyć synergię
Fundamenty efektywności osobistej Emila – opis przypadku Praktyczne wykorzystanie Prawa Parkinsona, Pareto 80/20 i Eisenhowera, czyli jak to połączyć i stworzyć synergię 
Biurko Prezesa Macierz Eisenhowera, jak ustalić priorytety dla działań
Biurko Prezesa Macierz Eisenhowera, jak ustalić priorytety dla działań

 

Opcja „na skróty”

Jeśli nie masz czasu na czytanie wszystkich informacji i artykułów oraz chcesz uzyskać natychmiastowe i profesjonalne rozwiązanie swoich problemów z efektywnością, możesz od razu przejść do rzeczy. Mam dla Ciebie opcję „na skróty”. Nie będę tutaj dokładnie opisywał o co chodzi, wystarczy, że klikniesz w zakładkę „Coaching”.

Ten blog tworzę dla Ciebie i zależy mi na tym, abyś na bieżąco otrzymywał powiadomienia o wszystkich nowych artykułach. Głęboko wierzę, że mogę poprawiać jakość Twojej pracy i życia, o ile tylko zdecydujesz się systematycznie zarządzać swoim czasem. I dlatego zdecydowanie zachęcam Cię do zapisania się na mój newsletter. Gwarantuję, że nie będę rozsyłać żadnych reklam – tylko treści z tego bloga lub ich szersze omówienie.

Jest jeszcze jedna zaleta zapisu na newsletter. Zaraz po tym jak to zrobisz, otrzymasz dostęp do darmowego ebooka:„Ujarzmij prokrastynację, czyli dla wszystkich, którym zdarza się odwlekać i chcą w końcu wygrać z samym sobą i osiągnąć sukces”. Warto :)

 

Zarejestruj się aby otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach o zarządzaniu czasem. Nie ujawnię nikomu Twojego adresu! Wpisz swoje dane w formularzu
u góry strony.

Będę Ci również bardzo wdzięczny, jeśli zdecydujesz się polubić mój blog na Facebooku – ikonkę “Lubię to” znajdziesz w prawej kolumnie bloga – lub poniżej:

 

Jeśli chcesz się skontaktować ze mną osobiście, to możesz wykorzystać do tego stronę “Kontakt”. Czytam wszystkie wiadomości! Odpowiadam na każdy e-mail!

Zachęcam Cię do pokazania mojego bloga tym spośród Twoich znajomych, którzy wiedzą co znaczy natłok obowiązków, praca po godzinach i brak czasu dla siebie. W ten sposób możesz im pomóc. Będę Ci za to bardzo wdzięczny. Zależy mi na tym, by dobre rady odnośnie zarządzania sobą w czasie, docierały do jak największej liczby zainteresowanych.

Dziękuję Ci za uwagę i zapraszam gorąco do lektury bloga :) Życzę Ci powodzenia na drodze do tego, by pracować krócej, skuteczniej i przyjemniej :)

Miłego dnia!

Grzegorz Frątczak