Z przyjemnością przedstawiam szumnie zapowiadaną i z niecierpliwością oczekiwaną publikację. Jest ona najbardziej uporządkowanym i przekrojowym dokumentem poświęconym produktywności pracowników w przestrzeniach biurowych typu open space w Polsce.

Została opracowana na podstawie światowych i własnych autorskich badań. Jako jedyna zawiera też komplet informacji i rozwiązań, jak osiągnąć wzrost efektywności pracy w tego typu biurach. Mierzy się również z wyzwaniem,jak obliczyć straty firmy wynikające ze zbyt niskiej efektywności pracowników.

Grzegorz Frątczak

Pobierz Raport

Dla kogo raport?

Dla wszystkich menadżerów i przedsiębiorców, którzy chcą uzyskać
większą efektywność pracy zatrudnionego personelu biurowego.

Z

Poznasz po kolei wszystkie czynniki open space, które zabijają efektywność Twoich pracowników i dostaniesz receptę jak im przeciwdziałać.

Z

Dowiesz się jakie koszty realnie ponosisz w związku z ich obniżoną produktywnością i co zrobić aby ich nie ponosić.

Z

Dostaniesz rozwiązania, jak uwolnić potencjał swoich pracowników i dzięki temu stworzysz wysoko produktywny zespół na open space.

Jeśli to wydaje Ci się znajome – ten raport jest właśnie dla Ciebie!

Co zawiera raport?

Raport podzielony jest na 4 części:

Z

Analiza przestrzeni open space pod kątem produktywności

Z

Rozwiązania w obszarze organizacji pracy

Z

Rozwiązania dotyczące pomieszczeń open space

Z

Podsumowanie – plusy i minusy open space

Raport ma 55 stron, waży 1,8 MB.
Pobierz raport!

O autorze

Grzegorz Frątczak na tle Forbes
Grzegorz Frątczak to doświadczony trener biznesu, coach i menedżer z dyplomem MBA. Ekspert w CEO Solutions. Akredytowany trener w Ernst&Young Academy of Business. Szkolił m.in. w: ING, K2 Internet SA, MetLife Amplico, Getin Bank, Citi Handlowy i w wielu innych dużych, średnich i małych firmach.


Występował w roli eksperta w Polsat News, Radio PiN, Radio ZET czy TOKFM. Publikuje jako ekspert do spraw produktywności i efektywności w Forbes, INFOR, Personel Plus, biznes.onet.pl, egospodarka.pl, ProducitveMagazine i innych.

A teraz słowo od autora, dla tych, którym chce się czytać dalej…
 
Ten raport ma moc! Takiej publikacji wcześniej w Polsce nie było. DZIĘKUJĘ wszystkim, którzy wypełniali ankiety pomocne w moich badaniach i tym, którzy pisali do mnie maile. DZIĘKUJĘ wszystkim menadżerom, którzy brali udział w gorących dyskusjach na moich seminariach i konferencjach. DZIĘKUJĘ zespołom biurowym firm i korporacji, którzy wypowiadali się na moich szkoleniach, które dla nich prowadziłem i w ten sposób dokładali cegiełki do tego raportu.

 
 
 

Udostępnij link
na Facebooku albo Twitterze:

  

Udostępniam
 
 
 
 
 

LUB

Podaj adres e-mail, kliknij „Pobieram” i poczekaj na maila potwierdzającego:



Jak pobrać raport?

 
Raport jest dostępny bezpłatnie, można go pobrać na dwa sposoby:

a) w ramach usługi Pay with a Tweet or Facebook. Oznacza to, że na Twoim profilu na Twitterze lub Facebooku (w zależności, przez które konto się zalogujesz) pojawi się informacja, że pobierasz raport. Po opublikowaniu posta na Twitterze lub FB od razu przejdziesz do raportu.


b) druga możliwość to podanie adresu e-mail, na który otrzymasz raport. W przyszłości na podany adres dostaniesz również nowe artykuły i informacje o aktualnych wydarzeniach z bloga projektantczasu.pl. W każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania dodatkowych wiadomości, zapewniamy jednak, że będą to tylko autorskie treści, które zainspirują Cię tematem produktywności.

Partnerzy medialni:

Gazeta Praca Infor Personel Plus Vademecum pracodawcy HR Standard