utworzone przez Grzegorz | lut 26, 2017 | efektywność osobista, efektywność pracy, nawyki, organizacja czasu, rekomendowane książki, samodyscyplina, wyznaczanie celów, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zadaniami
Już dawno nic mnie tak nie zainspirowało. Właśnie skończyłem czytać książkę Heroiczne Przywództwo. Inspiracja, to osobna rzecz, ale przede wszystkim ta książka uświadomiła mi wiele spraw i … po prostu niesamowicie na mnie zadziałała. Uważam, że jest absolutnie...
utworzone przez Grzegorz | sty 1, 2017 | efektywność osobista, efektywność pracy, organizacja czasu, samodyscyplina, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zadaniami
Ten artykuł początkowo był tylko wpisem na moim FB, skierowanym do współpracowników. Stwierdziłem jednak, że podzielę się tym także z Wami… Ten rok był dla mnie rokiem zmian. I to WIELKICH zmian. Po pierwsze, w styczniu zawiesiłem aktywny marketing...
utworzone przez Grzegorz | lis 14, 2016 | efektywność osobista, efektywność pracy, nawyki, organizacja czasu, samodyscyplina, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zadaniami
Wyobraź sobie… albo nie musisz, bo być może tak masz Śpisz sobie smacznie. Wiesz, że czeka Cię dobry dzień w firmie, czy w pracy. Masz ułożony cały plan, co masz po kolei zrobić. Krok po kroku, by odnieść sukces. Budzisz się pełny nadziei i motywacji do...
utworzone przez Grzegorz | paź 31, 2016 | efektywność osobista, efektywność pracy
Jutro Wszystkich Świętych… dzień, w którym odwiedzamy groby naszych bliskich. Dzień refleksji. Dzień, podczas którego wspominamy jakimi wspaniałymi ludźmi byli nasi bliscy. To bardzo ważny dzień w naszej kulturze. Wtedy też często spotykają się całe rodziny, czy to...
utworzone przez Grzegorz | wrz 24, 2016 | efektywność osobista, efektywność pracy, organizacja czasu, samodyscyplina, wyznaczanie celów, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zadaniami
Moje podejście do czasu nigdy nie ograniczało się do projektowania wyłącznie czasu, czyli tylko do technik i narzędzi zarządzania czasem. Dla mnie liczy się świadome projektowanie swojego czasu tu i teraz, i w przyszłości. Tak by móc osiągać własne marzenia i cele. I...
utworzone przez Grzegorz | lip 23, 2016 | efektywność osobista, efektywność pracy, organizacja czasu, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zadaniami
Prędzej czy później zetkniesz się z tym w jakimś biurze. Nowy nurt organizacji pracy w firmach – „Activity Based Working ”, wywołuje dzisiaj niemałe emocje wśród kadry zarządzającej. I wcale niemniejsze wśród pracowników. Tak naprawdę mało kto wie na czym...