utworzone przez Grzegorz | mar 17, 2016 | efektywność osobista, efektywność pracy, nawyki, wyznaczanie celów, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zadaniami
Wczoraj kupowałem komputer, na potrzeby mojej nowej firmy. Zwyczajny właściwie – potrzebny do pracy biurowej, analizy danych , przeglądania stron. Budżet jak zwykle ograniczony Normalnie to bym poszedł i kupił w komputerowym nowy komputer. Tak robi...
utworzone przez Grzegorz | mar 13, 2016 | efektywność osobista, efektywność pracy, wyznaczanie celów, zarządzanie sobą w czasie
Każdy z nas zmierza się z różnego rodzajami barierami i blokadami w życiu. Mam tu na myśli te bariery i ograniczenia, które sami sobie hodujemy. Tak, tak – nazbieraliśmy ich przez całe życie na potęgę. Część z nich pomaga nam osiągnąć sukces – cokolwiek on...
utworzone przez Grzegorz | mar 10, 2016 | efektywność osobista, efektywność pracy, organizacja czasu, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zadaniami
Na jednym z ostatnich coachingów wysłuchałem historii o pewnym firmowym kliencie. Jeśli jesteś niespotykanie spokojnym człowiekiem i nigdy w życiu nie naszła Cię ochota poszczucia kogoś bulterierem, to zaufaj mi… ten klient byłby pierwszy. W jednym z...
utworzone przez Grzegorz | mar 6, 2016 | efektywność osobista, efektywność pracy, organizacja czasu, zarządzanie sobą w czasie
Od dwóch dni mam zapalenie zatok. Masakra. Główny dyskomfort to ogromny ból głowy. Z tego powodu nie potrafię zrobić nic twórczego, i skupiam się na przeżyciu A w jaki sposób dorobiłem się tego stanu? Poprzedniego tygodnia miałem katar, który nie przechodził....
utworzone przez Grzegorz | mar 3, 2016 | efektywność osobista, efektywność pracy, wyznaczanie celów, zarządzanie zadaniami
Ważne i trudne decyzje po prostu są wpisane w życie przedsiębiorcy. I może właśnie dlatego tak wielu ludzi nie idzie drogą przedsiębiorczości. Bo wtedy nie muszą brać odpowiedzialności za wszystkie swoje decyzje. Pamiętam historię pewnego dyrektora, który...
utworzone przez Grzegorz | lut 29, 2016 | efektywność osobista, efektywność pracy, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie zadaniami
Od września jestem na swoim osobistym coachingu. Dlaczego? Bo od pewnego czasu pogłębiało się we mnie odczucie, że spalam swoją energię w moim biznesie na niepotrzebne rzeczy. Że mam jakieś wewnętrzne konflikty, które powstrzymują mnie przed podjęciem ważnych decyzji...