Referencje

 

Moimi klientami byli m.in.:

! ! klienci2

 

Jestem akredytowanym trenerem w:

! ! eyacademyofbusiness

 

Zobacz mój profil na stronie E&Y Academy of Business >>>  

 

Opinie moich klientów:

Jakub Korczak
Jakub Korczak Vice President IR, Managing Director CEE at Serinus Energy Inc.
Thanks to Grzegorz I learned to prioritize my tasks better, started focusing on what’s really important and – in result – gained extra time at work to think more strategically.

Grzegorz is an experienced professional, but can also think out of the box – offering ideas which at first glance look pretty surprising, but later prove to be very, very helpful. Work with him is a pleasure, Grzegorz understands his client’s needs very well.

O Jakubie >>

Łukasz Lewandowski
Łukasz Lewandowski wiceprezes zarządu w K2 Internet S.A.
Rekomendacje od Łukasz Lewandowski W K2 moim głównym zadaniem jest zarządzanie operacyjne firmą. Wiąże się to z koordynowaniem wielu projektów jednocześnie, otrzymywaniem ogromnej ilości maili, a także uczestniczeniem w wielu biznesowych spotkaniach.

Z Grzegorzem rozpocząłem współpracę, w momencie w którym szukałem kolejnych sposobów do zwiększenia swojej efektywności. Dzięki niemu spojrzałem na moją korespondencję, spotkania i zadania z zupełnie innej perspektywy. Nowe podejście zaowocowało lepszą organizacją i efektywnością.

W spotkaniach z Grzegorzem najbardziej podobało mi się jego podejście do moich wyzwań. Kluczem do osiągnięcia sukcesu było moje samodzielne poszukiwanie rozwiązań. Grzegorz był tylko moim przewodnikiem – podpowiadał, zadawał pytania, stawiał wyzwania, które miały przyspieszyć cały proces. Gdy już znaleźliśmy jakieś rozwiązanie, wymagał ode mnie natychmiastowego działania. Od razu przechodziliśmy od teorii do praktyki. Każde spotkanie kończyło się zadaniem, które przybliżało mnie do osiągnięcia mojego celu.

O Łukaszu >>

Rafał Wyszewski
Rafał Wyszewski IT Project Manager at PKN ORLEN S.A.
From my point of view the training of Time Management delivered by Grzegorz was the best of all soft skills training I ever had. Not only it gave me the time management skills, but more it had permit to change my life by changing my habits to a better ones, and maintain them. So it changed my life.

O Rafale >>

Natalia Kishyk
Natalia Kishyk Rodemna Advertising Online
Prowadzę firmę marketingową we Lwowie. Do Warszawy przyjeżdżam na spotkania ze swoimi klientami i wziąć udział w ważnych szkoleniach. Na jednym z nich miałam przyjemność spotkać się z Grzegorzem, jako trenerem. Spodobał mi się jego sposób pracy, łączący profesjonalizm zawodowca z poczuciem humoru i pasją, charakteryzującą osobę życzliwą i pełną sympatii do ludzi. To dlatego zdecydowałam się na coaching właśnie z nim. No i bardzo spodobał mi się pomysł pierwszego bezpłatnego spotkania . Podczas coachingu, układałam sobie moje przyszłe działania. Dzięki coachingowi było to proste niczym obrazek z puzzle. Brak jakiegokolwiek „lania wody”. Spodobał mi się styl pracy Grzegorza, jego cierpliwość i spokój. Rozmowa z nim naprawdę była skuteczna. Gorąco POLECAM jego usługi, a w przyszłości chętnie skorzystam z jego oferty ponownie.

Firmowa strona Natalii >>

Krzysztof Daniluk
Krzysztof Daniluk Partner Zarządzający, BLUO - 100% Ecommerce
Nazywam się Krzysztof Daniluk. Projektuję i wdrażam sklepy internetowe.

Mój problem polegał na tym, że miałem coraz więcej jednocześnie uruchomionych projektów i zbyt dużo nie dokończonych zadań. Nie widziałem innej możliwości jak wykonywać te projekty symultanicznie.

Grzegorz nakłonił mnie do zmiany tego nawyku i opłaciło się. Zmiana nawyku to nie jest prosta sprawa, ale Grzegorz nie próbował dopasować mnie do istniejących metod. On te techniki modyfikował i dopasowywał do mnie. Myślę, że w tym tkwi tajemnica naszego sukcesu.

To doprowadziło do tego, że całkowicie usunąłem ze swojej pracy złą wielozadaniowość. Zamiast 10 zadań wykonywanych na raz, pracuję nad jednym. Potrafię skupić się na jednej rzeczy od początku do końca i zdumiewające, ale… mam 2h dziennie extra dla siebie, co w skali roku daje 3 miesiące.

Bez pomocy Grzegorza to nie byłoby możliwe. Liczba projektów ukończonych rośnie, a ja nie jestem już zestresowany, ponieważ udało mi się uzyskać równowagę pomiędzy tym co projektuję, a tym co wdrażam. Czuję, że panuję nad moją pracą a było odwrotnie. Dodatkowo dostałem dużo pozytywnych inspiracji nie tylko dotyczących mojej pracy, ale również mojego życia.

Wioletta Rembacz
Wioletta Rembacz menedżer zespołu w ING
Referencje Wiola Rembacz - ING

Grzegorz Frątczak przeprowadził szkolenie dot. ”Mnóstwo maili oraz wielozadaniowość” w kwietniu 2013 roku. Szkolenie było podzielone na dwie częsci: wielozadaniowość oraz maile (praktyczne porady, co zrobić, aby natłok maili nie przeszkadzał a praca była efektywna). Dużą wartość dodaną miały ćwiczenia, które Grzegorz przeprowadzał w trakcie szkolenia.

Szkolenie było prowadzone w kameralnej atmosferze, co sprzyjało przekazywaniu informacji uczestnikom. Grzegorz prowadził zajęcia w sposób rzeczowy i praktyczny. Potrafił angażować grupę. Po przeprowadzonej ankiecie, uczestnicy bardzo dobrze ocenili prowadzącego. Przede wszystkim wskazali na umiejętność nawiązania kontaktu, znajomość przedmiotu szkolenia oraz atrakcyjność przekazywania wiedzy oraz praktyczność. Dodatkowo każdy uczestnik szkolenia wybrał odpowiednie zadania do realizacji dla siebie. Po dwóch tygodniach szkolenia widzę, że uczestnicy szkolenia w dalszym ciagu realizują zaplanowane zadania, które przyczyniają się, ze praca staje się bardziej efektywna.

Biorąc pod uwagę oceny oraz naszą współpracę rekomenduję Grzegorza, jako trenera, który swoją pracę wykonuje rzetelnie oraz wykazuje się znajomością przedmiotu szkoleń, które realizuje.

O Wiolettcie

Krzysztof Rumianowski
Krzysztof Rumianowski prowadzi firmę BDiRZ
Nazywam się Krzysztof Rumianowski. Prowadzę Biuro Doradztwa i Rehabilitacji Zawodowej – organizuję zatrudnianie osób niepełnosprawnych w korporacjach i dużych firmach. Zajmuję się również doradztwem gospodarczym dla zakładów pracy chronionej.

Nasz zespół doradców wymagał usprawnienia współpracy i wymiany informacji między osobami zarządzającymi. Dlaczego? Zauważyłem, że zbyt wiele czasu poświęcamy właśnie na obieg informacji i zostaje go za mało na współpracę z przedsiębiorstwami, na zajęcie się biznesem. Z tym zadaniem zwróciłem się do Grzegorza, który trafnie zdiagnozował mój problem i zaproponował konkretne rozwiązania.

Razem wprowadziliśmy internetowe narzędzia wspomagające, dzięki którym nastąpiła 50% poprawa wymiany informacji i współpracy w zespole. W dalszym okresie dało to firmie wymierne korzyści. Napisałem „razem” i to właśnie w naszej współpracy chciałbym podkreślić – Grzegorz to profesjonalista stawiający na partnerstwo. Polecam go wszystkim, którzy chcą „uleczyć” czas własny i firmowy.

O Krzysztofie

Jarosław Pawlak
Jarosław Pawlak menedżer w Merbanco Doradcy Finansowi
Będąc menadżerem doradztwa finansowego, nabyłem sporo wiedzy z zakresu zarządzania czasem. Mam też świadomość, jak jest to ważne i jak bezpośrednio przekłada się jakościowo na prowadzony biznes. Nie szukałem więc kogoś, kto wprowadzi mnie w te zagadnienia i da podstawową wiedzę.

Potrzebowałem eksperta od zarządzania czasem, który usystematyzuje moją wiedzę i na bazie tego co już wiem zaproponuje rozwiązania, które jeszcze bardziej ulepszą moją pracę. Wybrałem Grzegorza i nie zawiodłem się.

Grzegorz to profesjonalny ekspert w zarządzaniu czasem pracy, nie narzuca gotowych, podręcznikowych recept. Słuchał co miałem do powiedzenia i z pasją szukał indywidualnych rozwiązań. Dzięki nim dokonaliśmy konkretnych zmian na lepsze w zarządzaniu m.in. moją listą zadań i skrzynką mailową. Sterty karteczek i notatek na zawsze znikły z mojego biurka. Zmiana w jakości pracy… bezcenna.

Rafał Ferber
Rafał Ferber menadżer zespołu sprzedażowego
Nazywam się Rafał Ferber. Jestem opiekunem finansów moich Klientów oraz Managerem zespołu sprzedażowego. Moja praca to głównie spotkania z Klientami, opieka nad ich inwestycjami a jednocześnie praca związana wsparciem i rozwojem mojego zespołu.

Z jakim problemem przyszedłem do Grzegorza?

Do Grzegorza udałem się po przeczytaniu „Getting Things Done” – nie chciałem ryzykować porażki przy wdrażaniu tego systemu, więc udałem się do profesjonalisty.

Jak mi pomógł ?

Grzegorz pomógł mi określić priorytety we wdrażaniu systemu (zmodyfikowanego dla moich potrzeb). Skupił się na tym co minimalnym nakładem energii przynosiło największe efekty. Grzegorz jest zupełnie inną osobą niż Ja – korzysta z „analogowego” systemu karteczek i długopisu – ja jestem „cyfrowy” – ipod, blackberry to moje ulubione narzędzia. Grzegorz zapoznał się wnikliwie z rozwiązaniami, które stosuje i pomógł mi je dostosować. Bardzo mi się spodobało, że nawet nie próbował mnie przekonywać do „swojego” systemu tylko pomógł mi stworzyć mój własny.

W czasie naszych spotkań przekonałem się, że ma duże doświadczenie i wiedzę, które potrafi odpowiednio przekazać.. Prowadzi za rękę, podpowiada, wskazuje gdzie mogą być pułapki i autentycznie cieszy się z rozwoju swoich klientów :).

Rezultaty:

W przeciągu niecałych 2 miesięcy osiągnęliśmy niesamowite efekty. Jestem spokojny o moje listy zadań, a deadline`y – już mnie nie przytłaczają. Odzyskałem władzę nad swoim kalendarzem i listami ! Nauczyłem się planować i co najważniejsze określiłem sobie priorytety – usunąłem ze swojego otoczenia wszelkie przeszkadzacze – facebooka (przeliczyłem ilość godzin dziennie na facebooku razy moja stawka godzinowa – i wyszło, że siedzenie na FB kosztuje mnie tyle co dobry samochód), ograniczyłem kawę z współpracownikami, czy źle pojętą „wielozadaniowość” :). Gdy wracam do domu to służbowy laptop przeważnie jest już wyłączony i tak zostaje 😉 Dzięki Grzegorzowi odzyskałem co najmniej 1-2 godziny dziennie.

Inwestycja czasu i pieniędzy w spotkania z Grzegorzem, to moja najlepsza inwestycja 2012 roku !!!

Polecam Grzegorza innym, bo po sobie widzę ile mi pomógł, a na dodatek po współpracy z Grzegorzem i lekturze kilku książek i blogów z trwogą zauważam jak wiele jest osób, które nie radzą sobie z zarządzaniem czasem i swoją efektywnością.

Blog Rafała

Agnieszka Niezabitowska
Agnieszka Niezabitowska zarządca nieruchomości w DTZ

Jestem zarządcą nieruchomości. Zarządzam nieruchomościami komercyjnymi w Warszawie.

W związku z nagromadzeniem obowiązków na wiosnę 2012 oraz trudnością w uporządkowaniu i poradzeniu sobie z dużą ilością spraw i problemów do rozwiązania zdecydowałam się skorzystać z pomocy Grzegorza, kogoś kto ma w tym większe doświadczenie.

Zmiany wprowadzaliśmy stopniowo, metodą małych kroków by móc utrwalić je na dłużej. Początkowo nie byłam przekonana do niektórych rozwiązań, ale w końcu zmiany dały mi poczucie ulgi i mogłam zacząć planować nowe zadania do wykonania. Zaplanowanie dnia i tygodnia oraz szersze spojrzenie na wszystkie obowiązki dały mi kontrolę nad wykonywanymi zadaniami, możliwość większej przewidywalności określonych zdarzeń i zadań.

Grzegorz pomógł mi przenieść teorię na praktykę dzięki temu, że pracowaliśmy na rzeczywistych narzędziach jakimi posługuję się w pracy. Moja skrzynka odbiorcza jest uporządkowana, a spotkania lepiej zaplanowane i rozplanowane. Nowe zadania pozwalają mi też na ciągłe wprowadzanie usprawnień w mojej codziennej pracy. Teraz mogę wykorzystywać czas efektywniej, niektóre czynności wykonywać wcześniej i nie muszę poświęcać na pracę swojego czasu wolnego. Oszczędzony czas mogę wykorzystać na realizację swoich pasji.

Współpracę z Grzegorzem polecam wszystkim tym, którzy mają za dużo na głowie, nie radzą sobie z wykonywaniem wszystkich zadań na czas i zostają w pracy po godzinach. Jego indywidualne podejście pozwoli każdemu na lepsze zorganizowanie i wykorzystanie swojego czasu. Każdy dzień ma tylko 24 godziny – jeśli będziemy potrafili lepiej je wykorzystać, szybciej zrealizujemy swoje cele.

Marcin Dziobkowski

icompass

Nasza firma składa się z osób różniących się poziomem doświadczenia i obszarami specjalizacji co stwarza wyzwania związane z komunikacją wewn. zespołu i sposobem przekazywania zadań. W szczególności struktura firmy jest bardzo płaska, co powoduje że osoby operacyjne otrzymują zadania od kilku osób zaangażowanych w różne projekty. Jednocześnie – bazując na doświadczeniach z wcześniejszych firm – zdawaliśmy sobie sprawę, że wzrost firmy spowoduje narastanie wszelkich problemów i wpłynie na efektywność naszej pracy. W tym miejscu nawiązaliśmy współpracę z Grzegorzem, który przygotował dla nas szkolenie poprzedzone kilkoma spotkaniami w celu identyfikacji naszych potrzeb.

Szkolenie, które przeprowadził dla nas Grzegorz składało się z dwóch bloków tematycznych. Pierwszym i głównym obszarem była wielozadaniowość i jej wpływ na naszą pracę, w ramach tej części wykonaliśmy kilka ćwiczeń, omówiliśmy podstawy teoretyczne, a następnie w formie warsztatu i dyskusji zabraliśmy się do rozpoznawania wielozadaniowości w naszej pracy i identyfikowania jej skutków. W rezultacie stworzyliśmy całą listę czynników wpływających na efektywność pracy w naszej firmie, które następnie zebraliśmy w grupy i nadaliśmy im priorytet. Dzięki temu otrzymaliśmy wyraźne wytyczne na czym powinniśmy się skupić, aby lepiej zorganizować naszą współpracę. Drugim praktycznym tematem, który przedstawił nam Grzegorz były wskazówki dotyczące zarządzania pocztą e-mail oraz sposób tworzenia list zadań do wykonania.

We współpracy z nami Grzegorz położył nacisk przede wszystkim na prostotę i skupienie na najistotniejszych kwestiach przynoszących efekty. Jednocześnie wskazówki / propozycje Grzegorza miały raczej formę zestawu dobrych praktyk, z których każdy z nas mógł wybrać te które mu pasują. W ramach warsztatu dot. wielozadaniowości cenna okazała się możliwość oderwania od bieżących spraw, wymiany poglądów i opinii na temat tego jak nam się pracuje i co można zmienić. W tej części Grzegorz sprawdził się bardzo dobrze w roli moderatora naszej dyskusji. W zgodnej opinii większości osób z naszej firmy – wskazówki Grzegorza okazały się bardzo praktyczne, łatwo przyswajalne – dzięki czemu każdy z nas wprowadził mniejsze lub większe zmiany w sposobie pracy z mailami i listami zadań. Polecamy Grzegorza jako skutecznego trenera efektywności pracy.

iCompass sp. z o.o.

Natalia Lis
Natalia Lis asystentka pani prezes w IGD
Byłam przytłoczona ilością zadań, które miałam do wykonania jako asystentka Prezesa. Jedne goniły drugie i powoli zaczynałam odczuwać tylko jedno – stres. Może jeszcze drugie – beznadziejność sytuacji.

Pierwsze co Grzegorz dla mnie zrobił, to przyniósł mi natchnienie na zmiany. Dzięki niemu uwierzyłam, że moja praca wcale nie musi tak wyglądać. Potem musiałam uwierzyć w coś jeszcze. W to, jak często ludzie sami sobie utrudniają wykonywanie własnych zadań poprzez taką a nie inną organizację pracy.

Grzegorz to ekspert z zarządzania czasem pracy. Podczas naszych rozmów szybko poznał mnie na tyle, że wiedział co jestem w stanie zmienić i jak to zrobić. Pomógł mi znaleźć metodę rozplanowywania moich zadań i lepszy system komunikacji z szefem i współpracownikami. Dzięki temu wszystko zaczęło się układać, zadania realizuję sprawniej i mam czas na odpoczynek, o którym zawsze zapominałam. Czy stres minął? Niezupełnie, bo jest to coś wpisane w pracę taką jak moja, ale dzięki wprowadzonym rozwiązaniom jest dużo mniejszy i łatwiej sobie z nim radzę.

Andrzej Prokopiuk
Andrzej Prokopiuk Mapa Zdrowia - właściciel

Nazywam się Andrzej Prokopiuk. Jestem właścicielem firmy Mapa Zdrowia, gdzie propagujemy przede wszystkim zdrowy styl życia.

Z Grzegorzem współpracuję od marca 2011 do dziś (kwiecień 2012), czyli od ponad roku.

Grzegorz to Biznes Doktor. Zaprosiłem go do współpracy i w ciągu kilku miesięcy odnotowałem znaczący wzrost płynności w firmie. Grzegorz robi znakomite analizy i raporty finansowe i sprzedażowe. Znajduje podstawowe problemy do rozwiązania i dba o to, żeby je rozwiązać.

Grzegorz pomógł mi uporządkować działania, skoncentrować się na priorytetach oraz planować przyszłe wydatki a także tworzyć i wdrażać odpowiednie procesy biznesowe.

W czasie roku współpracy z Grzegorzem moje obroty wzrosły o 45%. Nie potrafię ocenić ile z tego to zasługa Grzegorza, jednak jestem pewien, że wzrost był w dużej mierze efektem uporządkowania, które wprowadził do Mapy Zdrowia.

Szczerze mogę zarekomendować Grzegorza, który jest wysokiej klasy specjalistą w zwiększaniu wydajności osobistej.

Nadal współpracuję z Grzegorzem, jestem zadowolony z tej współpracy i spodziewam się, coraz lepszych wyników w przyszłości, wyników, które są skutkiem uporządkowania i koncentracji na priorytetach.

Ile punktów ma Twój plan na dziś? Mój 3, trzy priorytetowe rzeczy do zrobienia. Każdy z trzech punktów jest wyprowadzony z planów tygodniowych, a każdy cel tygodniowy jest wyprowadzony z planów półrocznych. Codziennie moje działania są wycelowane w cele półroczne. Myślisz, że sam na to wpadłem? 😉 Nic z tych rzeczy, zgadnij kto mi przedstawił ten skuteczny model.

Referencje wystawili:

Jakub Korczak

Vice President IR, Managing Director CEE at

Serinus Energy Inc.

Łukasz Lewandowski

wiceprezes zarządu

K2 Internet S.A.

Krzysztof Daniluk

Partner Zarządzający

BLUO – 100% Ecommerce

Wioletta Rembacza

menedżer zespolu

ING

Krzysztof Rumianowski

prowadzi firmę BDiRZ

Jarosław Pawlak

menedżer zespołu

Merbanco Doradcy Finansowi

Rafał Ferber

menadżer zespołu sprzedażowego

Agnieszka Niezabitowska

zarządca nieruchomości

DTZ

Marcin Dziobkowski

dyrektor ds. operacyjnych

iCompass sp. z o.o.

Natalia Lis

asystentka pani prezes

IGD WAW

Andrzej Prokopiuk

właściciel

Mapa Zdrowia